+41 (0) 44 933 07 33

Pokud se dostanete do situace, kdy potřebujete z nějakého důvodu reklamovat zboží či službu ⬅️, je zapotřebí vědět několik důležitých informací.

pazdera

Na co myslet při reklamaci zboží?

Pokud se dostanete do situace, kdy potřebujete z nějakého důvodu reklamovat zboží či službu, je zapotřebí vědět několik důležitých informací.

Musím předložit originál dokladu?

Ne. Kupující, který uplatňuje záruční nároky, musí být schopen doložit, kdy a kde vadný produkt koupil. To lze provést předložením nákupního dokladu. Přitom je třeba zmínit, že originální doklad není vyžadován. Jako důkaz o koupi vám tak postačí kopie nebo elektronická účtenka.

Rádi se budeme Vaším případem zabývat.

Volejte na tel.: 044 933 07 33

AGENTUR PAZDERA, Treuhandbüro

Kreuzplatz 20, 8008 Zürich

picture