Náš tým zkušených účetních neustále roste a nově proto hledáme 3 nové kolegy/ně.
Agentur Pazdera působí ve Švýcarsku už od roku 1983 a od té doby pomáháme firmám, podnikatelům i živnostníkům s tím, co je opravdu důležité - mít v pořádku účetnictví, daně i administrativu. Jsme stabilní, ale neformální firma. Držíme slovo, nehrajeme si na korporát a ke klientům i kolegům přistupujeme lidsky. Neváhejte se na nás obrátit, těšíme se na Vaši návštěvu a případnou spolupráci!
Zkušenou účetní nebo účetního, ideálně s praxí v prostředí Treuhandu, menších firem nebo podnikatelů. Potřebujeme někoho, kdo zvládne samostatně vést účetnictví a nezalekne se ani komunikace s úřady, klienty nebo daňovým přiznáním. Místo je vhodné i pro aktivní důchodce, kteří mají chuť dál pracovat a mají praxi v účetnictví. Výhodu mají uchazeči z oblasti Zürcher Oberland.
– vedení účetnictví (debitoři, kreditoři, finanční účty)
– roční uzávěrky, výkazy, podklady pro daňové úřady
– mzdové účetnictví pro klienty i naši firmu
– řízení a kontrola procesu vymáhání pohledávek a inkasa
– daňová přiznání
– samostatná správa externích účetních mandátů
– komunikace s klienty a úřady (česky a německy)
– daňové poradenství pro naše soukromé klienty
– personalistika a sociální pojištění
– vzdělání v oboru ekonomie, účetnictví nebo obchodu
– prokazatelnou praxi v účetnictví (Treuhand, malé a střední podniky atd.)
– znalost účetních softwarů (např. Sage, Bexio, Klara...)
– velmi dobrou znalost MS Office
– spolehlivost, pečlivost a samostatnost
– diskrétnost, loajalita, flexibilita, dodržování termínů
– dobrou znalost němčiny a češtiny nebo slovenštiny
– výhodou jsou i další jazyky
– odpovídající plat a pracovní podmínky
– pestrou náplň práce bez stereotypu
– flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
– menší tým s příjemnou atmosférou
– možnost dalšího vzdělávání a růstu
Pošlete nám svůj životopis na email info@pazdera.ch. Těšíme se, že se potkáme.